Drogi czytelniku...

Treść poniższego bloga jest zgodna z regulaminem serwisu fotka.pl

Celem poniższych publikacji nie jest obrażanie nikogo, lecz jedynie przegląd trochę bardziej lub mniej fortunnych zdjęć znalezionych na w/w serwisie.

p.s. Twoja fotka znalazła się na mojej stronie? Chcesz ją usunąć? Napisz mi maila, to zobaczymy co da się zrobić.




Google

Zapraszam wszystkich do komentowania wpisów!

  

wtorek, 29 stycznia 2008

Koks to zdrowie!

Wyglądasz tak?



Masz już tego dosyć? Chcesz wyglądać tak:



Moja rada? Dieta cud!

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szczupłe ciało podobno też jest piękne ;)

Anonimowy pisze...

jaka jestes pojebana/y żal ;/
pewnie jesteś ohydna/y i się z ludzi nasmiewasz

watrix pisze...

Jest dokładnie jak mówisz, jestem zbyt ohydny, żeby pokazać swoje zdjęcie na fotce, więc naśmiewam się z tych biednych (koFFusianycH) FoTkaMOnów licząc, że to odbije mi lata, spędzone w chlewie z tucznikami, bo rodzice bali się ujawnić mnie światu. Zadowolony ?

janusz12 pisze...

taa i co wam te zdjecia dają?? jak se chcą to niech pakują i ch*j was to wszystkich obchodzi. ciekawe czy byłby zadowolony ten ktos kto jest na zdjeciach jesli by to widział. Moze autor tego bloga niech tu da sweoja fotke i pokaze jaki jest!!!!!!

Anonimowy pisze...

pzdr ^ mam taką sama klawiaturę ;p koXy

Anonimowy pisze...

To kreatyna, a nie koks. ;)